Nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Svetlana - WaarBenJij.nu Nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Svetlana - WaarBenJij.nu

Nieuw telefoonnummer

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Svetlana

06 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

Zo suf als ik 's ochtends alijd ben, heb ik half in slaap verkeerde pincode voor mijn telefoon ingetoetst en die is nu dus geblokkeerd:-( Pincode was 0000, maar blijkbaar was het nog te moeilijk vanochtend... In ieder geval, ik heb een nieuw nummer: 00597 8962242

Het goede nieuws (vooral voor mij) is dat Rogier al in de lucht is en over paar uurtjes ga ik hem ophalen!!! Ik hoop vadaag beoordeling te krijgen, zodat ik morgen lekker vrij ben. Er is vandaag weer niets te doen op de afdeling, geen zwangeren, grote kans dat morgen afdeling in hetzelfde toestand zal verkeren. En als de zwangeren zich toch melden zijn Lieveke en Renske (+ tien andere verloskundige concurenten)aan de buurt om de bevallingen te doen. Ik heb er zelf 4 gedaan en ben heel blij mee:-)

Volgend berichtje is van mij en Rogier!!!

Heel veel liefs, Swet:-)

  • 06 Maart 2008 - 16:18

    Jeroen:

    Heel veel plezier met Rogier. Ik hoop dat jullie een hele leuke vakantie hebben samen.

    Groetjes,
    Jeroen

  • 06 Maart 2008 - 17:30

    Jolein:

    Hee lieve Svet!!
    Heerlijk dat Rogier naar je toe komt nu! Fijn om elkaar weer te zien na zo'n lange tijd en nu kan je precies laten zien hoe je hebt geleefd afgelopen tijd :) Heel erg veel plezier nog deze laatste weken, ga er flink van genieten!!!
    Kus, jo

  • 06 Maart 2008 - 20:21

    Jurgen:

    Heyy Schoonzussie..

    ik heb Ro vanmorgen nog gesproken.. hij zou om 19u00 aankomen.. is dat nu jouw tijd of ECT?!
    Nou ja.. iig héééél veeel pleziertjes in Suriname same(-n) ;-)

    Kusjes uit regen8ig Nederland..

    Tot gauw op 12 april ergens in NL..
    Doeiiiiiii..

  • 06 Maart 2008 - 21:23

    Gerard En Marian:

    Fijn Svet dat het er nu voor je op zit. Wij hopen dat je een goede tijd hebt gehad en toch veel hebt geleerd en plezier gehad. En nu dan vacantie met Rogier; heel veel plezier samen. Liefs en grtjes van Gerard en Marian

  • 07 Maart 2008 - 10:15

    Meinie:

    Hee svet! Wij hebben gisteren ALV en bestuurswissel van dispuut gehad, was heel gezellig, maar je moet ook maar snel weer meekomen doen! Nu iig nog heel veel plezier met Rogier: geniet van je vakantie daar!
    Liefs meinie

  • 07 Maart 2008 - 17:53

    Mama & D.Oleg:

    Privetiki!
    Vot i zakonchilasi tvoja praktika! Nadeemsa, cho ona v itoge byla interesnoi i poleznoi. 4 raza prinimati rody - eto seriozno. My s mamoi (osobenno ja) ni razu rody ne prinimali. :)
    Jelaem vam s Rogierom prijatnyh kanikul Nadeemsa, chto vy otlichno otdohnëte!

    Tseluem, my.

  • 09 Maart 2008 - 11:58

    Keetie:

    he lieve svet!
    super veel plezier samen met rogier!!!!!
    geniet er lekker van! ik ben net helemaal natgeregend terwijl ik aan het hardlopen was, dus geniet nog maar lekker van het zonnetje daar!!
    liefs Keetie

  • 14 Maart 2008 - 09:56

    Kirsten:

    Hej Svet,
    Hoe ist daar? Ben je nou al klaar met je co-schap en aan het reizen met Rogier? Fijn dat jullie nu lekker samen zijn! Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal. Veel plezier en groetjes aan Rogier! Liefs,
    Kirstenx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 April 2008

Brits Guyana

06 April 2008

Galibi, Frans Guyana, Overbridge

06 April 2008

Veilig in NL

06 Maart 2008

Nieuw telefoonnummer

26 Februari 2008

Ben ik weer...
Svetlana

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 19459

Voorgaande reizen:

12 Januari 2008 - 06 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: